خرید - فروش - قیمت و خدمات پس از فروش انواع دستگاه گلاب گیری بصورت عمده و تکی

خرید - فروش - قیمت و خدمات پس از فروش انواع دستگاه گلاب گیری

خرید - فروش - قیمت و خدمات پس از فروش انواع دستگاه گلاب گیری بصورت عمده و تکی

خرید - فروش - قیمت و خدمات پس از فروش انواع دستگاه گلاب گیری

خرید - فروش - قیمت و خدمات پس از فروش انواع دستگاه گلاب گیری در مدل های متنوع و اندازه های مختلف - دستگاه عرق گیری برای انوع عرقیجات
اسیاب های عطاری-اسیاب های صنعتی-اسیاب گندم

بایگانی
  • ۰
  • ۰

boobard-Edible-spices-propertic

 آویشن ( Thymus)

آویشن از خانواده نعنا  می باشد. 350 نوع از این گیاه وجود دارد که 14 نوع آن در ایران می روید. آویشن و خواص دارویی آن طبیعت گرم دارد و خاصیت ضد باکتریایی  بسیار قوی و کاهش دهنده درد نیز می باشد.

انیسون یا بادیان رومی ( Pimpinella anisum)

خواص دارویی همراه با طعم  و بوی خوب این دسته از ادویه های خوراکی ها موجب شده است که کاربرد آنها بسیار افزایش یابد. در هر منطقه ای با توجه به ذائقه افراد و ویژگی های محیطی آن منطقه ترکیبات مختلف از ادویه های گوناگون برای بهتر کردن رنگ ، طعم و بوی غذا و مواد خوراکی مصرف می شود. ادویه ها را با استفاده از ترکیبات مناسب از یک یا چند ادویه درست می کنند.

انیسون  از تیره چتریان و شبیه به رازیانه است. آنتی باکتریای بسیار قوی است و در درمان میگرن کاربرد دارد. همچنین این ادویه در درمان اختلالات گوارشی ، تشنج ، تسکین دهنده درد و کاهش علائم یائسگی مفید است.

برگ بو ((Laurus nobilis))

برگی درختچه ای مدیترانه ای و همیشه سبز است. این گیاه بسیار خوشبو و معطر است و برای مطبوع کردن بوی خوراک استفاده می شود. چند برگ خشک این گیاه را داخل غذا در موقع پخت می اندازند و پس از پخت به صورت درسته برگ ها را از غذا خارج می کنند.

برگ بو تقویت کننده معده ، اشتها آور ، ادرار آور  و هضم کننده غذا است. از جوشانده و روغن آن نیز برای تورم های موضعی استفاده می کنند.

  معرفی زنجبیل و خواص آن

پاپریکا

پاپریکا ادویه ای است که از فلفل دلمه ای و فلفل تند خشک شده درست شده است. در مناطق مختلف میزان تندی این ادویه درجات مختلفی دارد و برای طعم دادن به غذا از آن استفاده می شود.

جوزهندی

جوز هندی-فروشگاه بوبارد-ادویه های خوراکی

عطر و بوی مطبوع این گیاه آن را به ادویه ای پرکاربرد تبدیل کرده است. از دانه و روغن جوز هندی برای درمان بیماری های دستگاه گوارش و اعصاب استفاده می کنند. مسکن است و درد را کاهش می دهد. مصرف بیش از اندازه آن با حالت تهوع ، توهم و در برخی مواقع بیهوشی همراه است. در مادران باردار موجب سقط جنین می شود. برای کودکان نیز مسمومیت کننده ای قوی است.

خردل (Mustard)

خردل و مزایای آن-ادویه های خوراکی

به عنوان چاشنی در غذاها از سس خردل استفاده می کنند. سس خردل یک طعم دهنده قوی است و طعمی دلپذیر به غذا می بخشد.

هل  ((Cardamom))

هل-مزایای هل-فروشگاه ادویه جات بوبارد-ادویه های خوراکی

دانه های گیاه هل بسیار خوشبو است و از دانه ها یا پودر آن برای بهبود طعم و بوی غذا ، شربت و شیرینی مصرف می شود.

فلفل قرمز  (( cayenne ))

فلفل قرمز-مزایای فلفل قرمز-ادویه های خوراکی

معرفی فلفل قرمز و خواص آن فلفل های باریک و دراز قرمز رنگ را خشک و آسیاب می کنند و برای دادن طعم تند به غذا از آن استفاده می کنند.

دارچین  ( Cinnamon)

دارچین-مزایای دارچین-ادویه های خوراکی

دارچین یکی از ادویه های خوراکی است که گیاهی بومی سریلانکا است. در چین و هندوستان به تعداد زیاد درخت دارچین موجود است. طعم مطبوع دارچین موجب شده در بسیاری از غذاها از آن به عنوان ادویه استفاده شود. دارچین ضد آلزایمر بسیار قوی است و در پیشگیری از بیماری قند بسیار موثر است. دارچین و خواص آن موجب کاهش وزن می شود و اثرات ضد ویروسی نیز دارد. دارچین منبعی سرشار از آهن ، منگنز و کلسیم است.

گشنیز ( Coriandrum sativum)

گشنیز-فروشگاه بوبارد-ادویه های خوراکی

این گیاه نوعی سبزی خوراکی است و در خوراک هم از دانه آن به عنوان طعم و بو دهنده استفاده می شود. گشنیز در کاهش اضطراب و بی خوابی موثر است. گشنیز ادرار آور است و در دفع سنگ کلیه و مثانه کاربرد دارد.این گیاه همچنین آب جمع شده در بافت های بدن را دفع می کند.

گلپر ( Plantago یا Plantain )

ادویه های خوراکی-گل پر

گیاهی از تیره چتریان ، چند ساله و بومی ایران در مناطق کوهستانی رشد می کند. چندین نوع است که گونه کولک آن به تعبیر مازندارانی ها در خوراک بکلا پته (باقلای پخته) مصرف می شود.

رازیانه

ادویه های خوراکی-رازیانه

گیاهی ویژه مناطق آسیایی و اروپایی و بویژه مدیترانه است. دارای خواصی چون فیتواستروژن ها است و در تنظیم عادت ماهانه زنانه و برای افزایش شیر در زمان شیردهی مناسب است.

  معرفی فلفل قرمز و خواص آن

گل محمدی (( Dried Rose Petals ))

ادویه های خوراکی-گل محمدی

برگ گل محمدی بسیار خوشرنگ و خوشبو است. طبیعت این گیاه گرم است. برای درمان سردمزاجی موثر است. از پور آن برای تزئین و عطر دهنده بر روی سالاد و دوغ و دسر استفاده می شود. گلاب در شیرینی پزی و شربت و مربا کاربرد دارد. طبع گرم و بوی بسیار مطبوع آن موجب شده که استفاده فراوانی داشته باشد.

زیره (( cumin ))

cumin-ادویه های خوراکی

زیره سبز ، طعم دهنده قوی و خوش عطر است و در غذا ، ترشی و سس کاربرد دارد. طبع آن گرم است و سرشار از املاح معدنی است.

زرشک (Berberis vulgaris)

Berberis vulgaris-ادویه های خوراکی

دانه یک نوع درختچه است که در نواحی کوهستانی میروید. دارای طعمی ترش و لذیذ است. زرشک سیاه و زرشک قرمز در خورشت ، سوپ و پلوها کاربرد دارد.

سیر و پودر سیر ( Garlic  )

سیر و پودر سیر-ادویه های خوراکی

طعم دهنده قوی غذا است. در ایران کاربرد زیادی در آشپزی دارد. پودر سیر کاربرد ادویه ای دارد و در سالاد و غذا مصرف می شود. طبیعت سیر گرم است. ضد باکتری بودن و قدرت چربی سوزی سیر موجب شده که به صورت فراوان مصرف شود.

زنجبیل و پودر زنجبیل (Ginger)

زنجبیل و پودر زنجبیل-ادویه های خوراکی

بخش خوراکی زنجبیل ریشه گیاه و غده های موجود در آن است. ادویه زنجبیل طعمی تند و مطبوع دارد. خواص آن گرم است و در غذاها از زنجبیل تازه و خشک شده برای طعم دهندگی و گرفتن بوی نامطبوع گوشت استفاده می شود. همچنین زنجبیل و خواص آن به صورت دمنوش و یا ترکیب با چایی مصرف می شد. خاصیت چربی سوزی دارد. خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد و اشتها را زیاد میکند و در درمان سردمزاجی موثر است.

زردچوبه (( Turmeric ))

ادویه های خوراکی زردچوبه

بخش قابل مصرف زردچوبه ریشه گیاه است. زردچوبه را به صورت گسترده به عنوان رنگ و طعم دهنده به در غذا مصرف می کنند. زردچوبه و خواص آن قدرت هضم کنندگی قوی دارد و بوی نامطبوع گوشت را نیز از بین می برد. در گذشته در موقع بریدگی بخشی از بدن برای جلوگیری از خونریزی کمی زردچوبه را روی محل بریدگی می ریختند. خاصیت انعقاد کنندگی زردچوبه در منعقد شدن خون موثر است.

خرید و فروش عمده زردچوبه

فروشگاه بوبارد با افتخار،مرغوب ترین ادویه جات قلم را به صورت ۱۰۰٪ خالص آسیاب کرده و به صورت عمده پخش می نماید،در صورت نیاز شما نمونه به سرتاسر کشور ارسال می گردد.

زردچوبه خالص + ارسال نمونه رایگان + تحویل سریع + کیسه های 10 کیلویی

فروش عمده زردچوبه

 

وانیل (( Vanilla Powder))

boobard-Vanilla-Powder-ادویه های خوراکی

وانیل محصول درختی است. بوی بسیار دلپذیر وانیل موجب شده که در شیرینی پزی کاربرد فراوان پیدا کند.

  معرفی ادویه های ضد سرطان

سماق (( Sumac))

ادویه های خوراکی-سماق

سماق دانه های ریزی است که بر روی درختچه آن رشد می کنند. نوع خوراکی سماق مزه ای ترش دارد و در کباب کوبیده و کوفته و ماهی مصرف می شود.

زعفران (( Saffron))

زعفران و خواص آن-ادویه های خوراکی

زعفران به خاطر بوی خوب، رنگ زیبا و خواص دارویی فراوان در غذا بویژه پلو به صورت گسترده مصرف می شود. در شیرینی پزی ، مربا و شربت نیز از زعفران به وفور استفاده می شود.

 لیمو عمانی (( Dried Lime ))

ادویه های خوراکی

لیمو عمانی همان لیموی ترش است که به صورت مناسب خشک شده است. در انواع خورشت ها از پودر و یا لیمو عمانی سوراخ شده استفاده می شود. لیموعمانی طعم و بوی خورشت ها را خوشمزه میکند.

پودر کاری

ادویه کاری-ادویه های خوراکی

پودر کاری هم یکی از ادویه های خوراکی است که از ترکیب مناسب از برگ بو ، دارچین ، گشنیز ، هل ، فلفل سیاه و فلفل قرمز و زردچوبه درست شده است. برای خوشمزه کردن و خوش عطر کردن خورشت ها مصرف می شود.

فلفل سیاه و فلفل سفید ( black pepper and white pepper)

ادویه های خوراکی

فلفل سیاه هم تند است هم خوشبو. بنابراین در انواع غذاها برای دادن طعم تند و بوی مطبوع از  فلفل سیاه استفاده می شود. اما فلفل سفید بسیار تند و بی بو است در سس ها و سوپ ها کاربرد دارد.

خرید و فروش عمده فلفل سیاه

فروشگاه بوبارد با افتخار،مرغوب ترین فلفل سیاه را به صورت ۱۰۰٪ خالص آسیاب کرده و به صورت عمده پخش می نماید،در صورت نیاز شما نمونه به سرتاسر کشور ارسال می گردد.

فلفل سیاه خالص + ارسال نمونه رایگان به سرار کشور + تحویل سریع + کیسه های 10 کیلویی

فروش عمده فلفل سیاه

 

ستاره انیسه (( star anise ))

ستاره انیسه-star anise-ادویه های خوراکی

گیاهی هشت برگه دانه هایی درون آن جا گرفته است. طبیعت این ادویه گرم و بوی بسیار مطبوعی دارد. در سس ها از این ادویه استفاده می شود.

میخک ( Clove)

ادویه های خوراکی-میخک

ادویه میخک میوه درخت میخک است. طعم تند و بوی مطبوع آن موجب استفاده از میخک در ترشی ها شده است.

چنانچه شما هم ادویه ای را می شناسید که خواص آن شگفت انگیز و مفید است.

ادویه های خوراکی علاوه بر طعم‌دهندگی خاصیت دارویی نیز دارند و می‌توان از آن‌ها در غذاهای مختلف نیز استفاده کرد. ویژگی‌ها و خواص آن‌ها را نادیده نگیرید.

  • ۹۸/۰۷/۱۰
  • سرور قراگوزلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی